poniedziałek, 24 czerwca 2013

Trampki Fana ^^ part. 2

Taaaaaak !!! Taaak !! Yes !!! Jeeej !! ^^ ;D

Moje poszukiwania powiodły się ! (patrz post niżej) 
Znalazłam, trampki z HP ! 
Oto te cuda :



Jeśli nie jesteś fanem HP, to po prostu omiń tego posta (bo i tak nie zrozumiesz z czego ciesze mordkę) 
Jeśli macie jakieś propozycje, jakich trampek mam poszukać i wstawić to piszcie w kom. ^^


Pozdrawiam Suzi ^^


Trampki Fana ^^

Witam ^^

To już drugi post w tym dniu O.O Niesamowite, no nie ?

A teraz dowiecie się czegoś więcej o mnie :
No, a więc nie jestem wielką fanką JB (Justin Bieber) , ale znalazłam coś w sam raz dla jego zagorzałych wielbicieli :


Ale jeśli jesteś Zmierzcho-Maniakiem (ja nie jestem) , nie martw się znalazłam też to :





A teraz coś dla fanów 1D (Directioners) (przepraszam jeśli pomyliłam waszą nazwę) ;)
PS. W necie jest ich w cholerę xD :



No, a teraz coś z czego zacieszam najbardziej PEPE PAN DZIOBAK ! (Fineasz i Ferb- taka tam polszczyzna ^^) :



Mam nadzieję, że uszczęśliwiłam wielbicieli Zmierzchu i JB i 1D i Pepe ! ;D
Do zobaczenia później ! Ja wyruszam na poszukiwania, trampek z HP xD (Harry Potter)

Pozdrawiam Suzi

Nowy wygląd ^^ I dziwne "trampko-gacie" xD

Witam ^^

Jak widać, postanowiłam zmienić wygląd naszego bloga ^^
Jeśli się wam coś nie podoba to śmiało mówcie, postaram sie to naprawić . ;)

Jestem teraz w szkole i przeglądam internet ( o.O ), a oto co żuciło mi się w oczy :


I co wy na to ? Buty i spodnie w jednym ;) Dziwne, ale praktyczne ^^
Założyłbyś ?
Chyba długo sie to sznuruje , c'nie ?